Advertisement!

Sunday 14 August 2011

I'm asking for your help :)

Assalamualaikum , salam sejahtera :)

I will make this one short ya!
Saya ingin memohon bantuan saudara dan saudari, sudilah kiranya dapat mengundi saya dalam pertandingan berbuka puasa bersama Maria Elena. Facebook beliau : Maria Elena Is Greek Helen dan blog beliau : peliks.blogspot.com 

Adalah amat gembira dan membanggakan sekiranya saya dapat menjadi insan terpilih yg memenangi pertandingan ini, lantas dapat bertemu dan berbuka puasa dengan beliau. Kerana dirinya begitu berharga, heheh :)

OK, caranya mudah sahaja, pertama sekali anda mestilah LIKE Page Odisi Studio ini <- sila klik disini.




Mudah saja kan. :D
Dengan cara itu saja, anda telah berbudi kepada saya. Terima Kasih yang tak terhingga saya ucapkan. 
Oleh itu, apa tunggu lagi, marilah mengundi. Undian/Vote/Like anda amat saya hargai.

Maka sekianlah sudah, selamat berpuasa dan terima kasih kerana membaca.
Take care dan senyum lebar sampai ke telinga,
with lots of Lurve,

LailaEnzai

No comments:

Post a Comment

so what do you think? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...