Advertisement!

Sunday 4 September 2011

Ummi Izni's Engagement Day! :D

Assalamualaikum, salam sejahtera :)

Cuti raya dah habis, selamat kembali ke alam persekolahan/pekerjaan. Semoga semuanya selamat saya ucapkan. Alhamdulillah, saya juga sudah selamat pulang ke KL. Sebelum tamatnya cuti raya ni, rakan karib saya, Ummi Izni sudah selamat bertunang. Tahniah Ummi! Saya dan ummi telah berkawan sejak kecil lagi, sejak tadika. Dah nak 20 tahun dah berkawan, dan still rapat lg. banyak suka duka yang telah kami lalui bersama, kalau nak buat cerita, kalah la 7 episodes Harry Potter tuh, hehe :P

Majlis berlangsung di rumah beliau pada hari Sabtu, 3 September 2011. Pada tarikh ini juga rakan serumah saya bertunang di Johor, Congrats Ayin! Sorry tak dapat datang :(

Disini saya hanyalah ingin menyajikan beberapa keping gambar tidak seberapa, yg sempat saya ambil di sekitar majlis. Silalah menjamu mata :)

Tahniah sekali lagi saya ucapkan kepada Ummi dan pasangan pilihan hati nya :)
Semoga berbahagia selalu!

Tajuk :)

Ummi the Petunang :3

 Ini sireh ye

 Wehah buat muka pelik :P

Sweet eh :)

 Pakcik Tarmizi, bapa petunang :) bapa angkat ku :P

 Gegirlsss!! :3

 Ummi dan Am <3

 Underneath XD

 Tunnel of lurvee

 Tunjuk tunjuk :P

 Kena jemur panas :P

Oh Tree and thee!

 Rase mcm pernah tengok tak pose camni? :P

 Fly the veil! :P

And ouh, you can see the rest of other pictures here, in my facebook :) <- click here!
Thank you gusy for reading this! once again, lets us all say Congrats!! and wish them more happiness. take care. senyum lebar sampai ke telinga!
with lots of Lurve!

LailaEnzai

No comments:

Post a Comment

so what do you think? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...