Advertisement!

Sunday 13 November 2011

Cerita Bergambar - Sempena Cuti Raya Haji :D

Assalamualaikum, salam sejahtera :D
A week after Hari Raya Qurban/Haji , I finally have the time to write this, and I want to share a few pictures during my Raya break.

Macam biasa, raya balik kampong. But not all my family members here this time. My oldest sister is still in Mecca. My second sister balik kampong suami, and my fourth sister in Sarawak, but now it’s already school holiday so she’s in Kuantan. So on that hari raya, there’s only four of us, my dad, mak ngah and my third sister. The truth is, I didn’t feel like it’s Raya at all. I just felt that it is just some random weekend and I can have a good rest.

Well.. I went to surau and watch the lembu qorban. And take a few pictures, but I didn’t stay there long to avoid any unpleasant emotion hehe :P so, here’s the pictures :

Any last words? :P
 My father, the Pengerusi :)

 Dah berjaya ditumbangkan..

 Besar pahala awak, lembu

 Surau tanah tumpahnya darahku.. and the cows "-_-
 
And also, me and my girlfriends, we went out and have a lunch at Monrods, Kuantan. Here’s their facebook, Monrods <- Click Here! (ada banyak cawangan restoran ni, boleh search sendiri ye) And... karaoke after :P
Just take a look at the picta will ya? :D ( dah malas nak cerita panjang2 “-_-)
ok let me clear this, most gambar bawah2 ni memang fake.. pose yg fake :P dan niat show-off boleh dihidu "-_-

 Ummi :)

 Zahidah said : "Loser!" :P

 Isteri mithali bekerjaya, Kdy :P

 memang nak show-off makan kat mana pon. :P

 Pelakon tambahan boleh laaa haha

 Ni pelakon utama menang oscar :D

 Hidangan pilihan saya. Chicken Chop dan Monrods ice blended.
<3

 Yeayy! sebelum makan dengan makanan masing-masing. terima kasih brader yg tolong amik gambar :)

Depan kedai, show-off lagi :P thanks again kat brader /pekerja situ yg baik hati nak tolong amik gambar :D

 Sesi karaoke pulak. Ni Zahidah Raffali :P

 Sakit tekak sudaaa hehe :P

 Zahidah Rafali dgn Ummi Najwa :D

 Zahidah Rafali dgn Yuna Laila. haha! :P

So, that's it! cerita bergambar untuk kali ni.
thank you for reading, take care, senyum lebar sampai ke telinga.
With lots of Lurve,


LailaEnzai

No comments:

Post a Comment

so what do you think? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...