Advertisement!

Tuesday 17 May 2011

Ayahanda menunaikan Umrah!

Assalamualaikum, salam sejahtera.

Last Saturday 14th May 2011,
keberangkatan ayahanda bersama kekanda, with my stepmother and my step aunt (stepmom's sister) and my stepgrandmother (stepmom's mom). All this 'pangkat' really confusing.
Disebabkan tidak sempat pulang ke kampung halaman, I've decided to babaiii babaiii kat KLIA jer lahh..
Selamat menunaikan ibadah Umrah kepada mereka! I've received a phone call from Mecca on Sunday and I'm glad they're fine. Mari doakan semoga mereka selamat semuanya.

My sister asked me : "ada nak pesan doa ape2 ke kat sane?"
My answer : "doa cepat kaya lahh, hahahaha!"
ok and then my sister said "jd kaya bkn blh tolong masuk syurga pon, haha"
I always know they'll pray good things for me, even when they're not at Mecca. so I guess why not mintak cepat kaya. hahah (maybe permudahkan rezeki lah ye tak, tak kaya pon takpe janji cukup untuk keperluan :D)

So, here's a few pictures! :)
(takde gambar tengah nak masuk pon, sbb balik awal ade org nak kerja "-_-)


this is my ayahanda tengah ambil passport.

meneliti passport masing masing

bergambar beramai ramai

Me and Ayahanda :)

So, that's it for now
Senyum lebar sampai ke telinga.
p/s you can ignore my previous entry because its stoopeed. :P
with lots of Lurve,

LailaEnzai

No comments:

Post a Comment

so what do you think? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...